curve

Ansøgere

Vil du være Software Craftsman?

Giv din karriere de bedste betingelser

Er du softwareudvikler med lidt eller nogen erfaring?

Har du lyst til at arbejde for forskellige spændende og ofte både store og kendte virksomheder?

Vil du samtidigt med, at du prøver forskellige ting af, have en fast base hos gode kollegaer og mentorer?

Vil du være en del af et program, der tager udgangspunkt i dig og dine styrker?

Skræddersyet program til dig

Du starter på det trin i Software Craftsman-programmet, der passer til dit erfaringsniveau.

Her vil du få opgaver, der vil tage udgangspunkt i dine styrker og udvikle dig yderligere. Ikke mindst fordi du får en mentor, der sikrer, at du lærer best practices, så vi altid leverer en løsning i den kvalitet, vi er kendte for.

- Jeg har en meget erfaren mentor, som hjælper mig og gør mig bedre. Jeg får også opgaver for virksomheder, som jeg ikke havde fået, hvis ikke jeg havde min mentor til at hjælpe mig med at sikre den høje kvalitet. Jeg får mulighed for at prøve ting af, og jeg har mulighed for at komme på kurser og konferencer i en grad, som jeg ikke kan genkende fra andre virksomheder.

Jacob Malling-Olesen, graduate

Er du en dygtig softwareudvikler?

Det er ikke vigtigt for os, om du er softwareingeniør, datalog, datamatiker, matematiker eller lignende, når bare du er en dygtig softwareudvikler.

Attraktive omgivelser

Vi har kontor på INCUBA – Katrinebjerg i Aarhus N, og det vil være din base. Du vil også kunne få opgaver, hvor du skal sidde ude hos kunden.

Sådan søger du

Send din ansøgning og CV på job@strongminds.dk. Vi holder løbende samtaler.

Det får du, hvis du bliver optaget

  • Den bedst mulige start på dit arbejdsliv
  • Attraktiv løn i forhold til kvalifikationer
  • Spændende arbejdsopgaver
  • Veldefinerede opgaver og mål
  • En erfaren mentor til sparring og hjælp
  • Kompetente kollegaer, der er specialister på deres felt
  • Et godt og innovativt arbejdsmiljø
  • Budget til bøger, kurser, konferencer etc.
craftman

De fire trin i Software Craftsman-programmet

Graduate

Er på sidste del af dit studie eller nyuddannet • Har begrænset erfaring med softwareudvikling • Arbejder 15-37 timer om ugen på STRONGMINDS' kontor

1

Resident

Har arbejdet som professionel softwareudvikler i mindst 1 år. • Arbejder 37 timer om ugen på STRONGMINDS' kontor • Behersker to eller flere programmeringssprog • Grundlæggende færdigheder i forskellige udviklingsteknikker og -metoder • Kan fungere som mentor for Graduates

2

Journey man

Har arbejdet som professionel softwareudvikler i minimum 3 år • Arbejder 37 timer om ugen på STRONGMINDS' kontor eller ude hos kunder • Tilegner sig flere færdigheder og mere erfaring • Kan fungere som mentor for Residents og Graduates

3

Software Craftsman

Har ledende udviklingsroller • Arbejder 37 timer om ugen på STRONGMINDS' kontor eller ude hos kunder • Kan rotere mellem projekter • Aktiv rolle i forretnings- og kompetenceudvikling • Kan fungere som mentor på alle niveauer

4

Vil du give din karriere de bedste betingelser?

Kontakt os gerne, hvis du har spørgsmål

Morten Hoffmann

CEO

T: (+45) 3095 6416